onsdag 26 juli 2017

Halva rea-priset Lindex. Uppdaterat.





T.o.m idag hade medlemmar förtur på halva rea-priset hos Lindex.
Blev några smycken.




Vet att jag tidigare skrivit att örhängena är väl stora men till ett så bra pris kunde de köpas.
Totalt betalade jag 53:-. Skulle kostat 212:-.
Hälften av det som stod på röda lapparna.
Både örhängen och armband verkar slutsålda i webshopen.

Uppdaterat.
Fr.o.m. idag torsdag är det halva rea-priset för alla.
Det finns mycket på rea i butiken i Centrum.
Massor av klänningar, dock inget som lockar mig.
Känns som det reas mycket numera, säljs kanske mindre i fysiska affärer ?
















2 kommentarer:

  1. Alltså, jag läste om detta på nån sida på nätet. Jag har inte fått något från Lindex om detta och jag brukar alltid få sms om det. Så lite irriterad är jag allt eftersom jag spanat in några assecoarer. Grr!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag fick sms, men hade glömt det.
      Dock var det skyltar i butiken.
      Hoppas du får tag på det vill ha.

      Radera