torsdag 6 juli 2017

Provning Indiska, blå-vita klänningar.





Först ut i Indiskas provning är kaftanen i en modell jag gillar.
Dock tycker jag mönstret är lite trist, kanske blivit roligare i några andra färger. Rosa/rött t.ex.
Storlek s/m.
399:-.




Rak kaftan med broderier.
Det här blev för mycket "bordsduk"  tyvärr, även om själva modellen är helt ok.
Storlek s/m.
699:-.




Fin modell, dock på gränsen till för lång på mig.
Fodrad.
Kändes den lite nattlinnelik, har ett i nästan likadant mönster.
Storlek 40.
699:-.




Här ser jag ordentlig ut! Knyt i halsen.
Klänningen är jättesöt och passade mig trots resår i midjan.
Snyggare live än på bild.




Bättre att inte knyta banden.
Storlek 40.
499:-.

Favoriten är inte med här......

15 % på klänningar och tunikor t.o.m. 10 juli.









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar