fredag 7 september 2018

Provning KappAhl. 25 % på ett helt köp.





Jättefin morgonrock i svart velour med brodyr och spets.
Knytband i midjan.
Provar L/XL.
399:-.





Tycker den passar bra som "vanligt plagg" också.




Nästa plagg, pyjamas.
Linne och shorts.
Brodyr och spets här också.
Storlek large.
Shortsen väl rymliga.
349:-.





Det var linnet som intresserade mig.
Har en del plagg jag kan matcha det till.
Köptes, dock tror jag inte shortsen kommer att användas.




Rosa poncho i fint stickat mönster.
Onesize.
249:-.




Även i svart.

Har några ponchos men de blir sällan använda.

Idag och imorgon 25 % på ett helt köp, i butik och online.








2 kommentarer:

  1. Jag älskar ponchos! Perfekta att vika ihop och ha med i handväskan, ha som kudde på tåget eller slänga på sig om det är svalt. Har många från just Kappahl. För några år sedan hade de med lite ull i sig, de är mina favoriter.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Föredrar sjal i stället.
      Tyvärr tappade jag bort min fina cashmeresjal i Spanien.....måste köpa en ny.

      Radera