söndag 14 juni 2020

Älskade liljekonvaljer och nya Riekersandaler.





Igårkväll körde vi bilen helt nära "mitt" liljekonvaljställe.
Plockade inte så mycket som de ännu ej är helt utslagna.
Får bli en bukett nästa helg kanske.




Bakom mig växer liljekonvaljerna.

Gammal klänning, Zara.
Jättesköna sandaler Rieker.
Nedsatt pris hos Boozt.

Maken fotade med sin mobil.


Bild lånad från boozt.com/se

Idag väntar nya "äventyr", var ganska trött igår efter att vi "flängt runt".
Mer om det kommer.....





2 kommentarer:

  1. Vad fint att få komma ut en vända och extra roligt att du fick med dig lite konvaljer hem.
    Dessa Rieke skor känner jag igen . Finns hos mig också Men jag köpte dem i butik så jag kunde prova först.
    Trevlig söndag

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja helgen har varit trevlig och lite intensiv för mig som mest varit hemma senaste tiden.
      Har flera par Rieker i liknande modell så vet hur de sitter på foten, därav internetköp.
      Annars vill man ju prova.

      Radera