torsdag 26 augusti 2021

Provning Indiska och denna dagens.

 



Prickig brun blus.
Vida ärmar, kan vara ok som materialet är tunt.
Storlek small.
399:-
Även i en blommig variant.



Mera prickigt, grön midikjol.
Resår i midjan.
Storlek medium.
399:-.
Även blommig i höstfärger.




Skönt med lättviktsdunjackan denna småkyliga dag.
Blusen, Odd Molly.

Till vänster skymtar en klänning jag också provade.
Dock lite för trång i storlek small, medium fanns ej.
Fin men knytbanden i ärmsluten störde som lite knepigt få till själv.
Inget foto.

Provade i tisdags hos Indiska i centrum.



2 kommentarer:

  1. Kul att prova! Blev det något köp? Var inom Indiska här idag i Ringen och de har verkligen "legat av sig". Har bara trista kläder. Ska ta mig en tur till NK och Åhléns i City och som jag tycker har ett stort urval av bra märken och mycket att välja på. Jag vet ju vad jag letar efter och vad jag tänkt mig. Gillar plagg som kan kombineras .

    SvaraRadera
    Svar
    1. Inget köp, bara provning.
      Vi har ett stort fint Indiska i centrala Umeå.
      Det på köpcentrat Avion är mindre och lite "sämre".
      Hoppas du hittar något du tänkt dig.

      Radera