Tema rosa och blommor hos Avion.
Fotospot för den som så önskar.
Matchande klädsel!
Torsdag 18 juni.
Sommargardiner på plats och fönstret putsat.
Ingen midsommarmat precis.
Vi åt pizza!
Gratis är trevligt, tack för det!
Gott bubbel i glaset.
Eiffeltornet och minibukett.
Förra året HÄR.
Plockade lilekonvaljer 9 juni.
Iår fanns en hel del.
Klänning modell äldre Cellbes.
Fin härligt doftande bukett.
Solen lyste vackert mellan träden.
Förra årets liljekonvaljer HÄR.
Önskar er en god fortsättning på Midsommarhelgen.
Åter från vår hotellvistelse.
Som alltid nöjda med Home Hotel Uman.
Foto, Plantagen 14 juni.
Alla jordgubbar slut hos Ica Maxi,
Handlade där på väg hem från hotellet.
De på bilden köpte maken hos Ica Kvantum/Mariehem i början på veckan.
Ikväll HEJAR vi på Sverige!
Liksom förra året och 2024 tillbringar vi Midsommarafton på Home Hotel Uman
Klänning Ica Maxi.
God middag.
Ingick i rumspriset.
Liten midsommarrbuffe, grönsakssoppa och kycklingspett med tillbehör.
Gott med efterrätt.