onsdag 23 april 2014

Party Selects...edited by Kate Hudson, Lindex.




Tja, vad ska man säga......tyget  underbart....men modellen helkonstig på mig!
Provar small....den kändes enormt stor, x small blev inte mycket bättre tyvärr.




Kanske bättre på någon som är längre än mina 1.65 ?




I skylten syns modellen i svart.....det är en hel del tyg.....!




Fina svarta partyväskor.




Tyvärr lite dålig bildkvalité, provar  the Kate kimono.
Fin i modellen, rynkad bak.




Provar xs/s på bilden men m/l blev lite bättre på mig.




Klänning i svart och rosa.....medium.
Gillar inte riktigt blommönstret, bättre på kimonon......kändes lite "tantigt".




I en annan färgkombination......inte riktigt mina färger.
Snygg röd klänning ses skymta.....en  "katastrof" på mig.




Ha ha......ni slipper se foto!!
40 för trång ...kunde inte dra upp dragkedjan.....42 fick upp dragkedjan men alldeles för stor upptill.




Några inköp blev det till slut efter flera vändor i provhytten.




Många snygga plagg men inte så många föll mig riktigt i smaken....bättre på galgen än på mig!!












5 kommentarer:

  1. Oj, det fanns en hel del ser jag! Klänningen i rosa, svart ser ju fin t i modellen på dig! Lustigt ibland med modeller o storlekar. Kul när något är fint o passar en.. Har fått hem en klänning, köpt på rea som gillas. The blues dress, skön kvalité.
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja detta med storlekar är "hopplöst"......
      Blues dress ser fin ut kanske en modell som skulle passa mig.
      Kram

      Radera
  2. hej, Vintage Stories på kappahl kommer snart med fina fina klänningar :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Köpte en sådan klänning idag....jättefin.

      Radera
  3. Hej! Första gången jag kikar in på din blogg. Tack för din lilla modeshow! ;-) Har bara sett de här plaggen på Lindex sida ännu, det är mycket roligare att se dem på en söt och fräsch modell! Är sugen på den kortare kimonon, hur tyckte du den såg ut?

    Ooooh, Vintage Stories-kollektionen är så underbar att jag ville köpa varenda plagg. Men då hade nog Maken blivit rätt sur... Ska i alla fall köpa kimonon och den långa kjolen, har spanat in dem i affären redan.

    Än en gång tack för modevisningen, jag kommer titta in här igen och se vad du provar! Ha en riktigt fin helg!

    Många kramar .//. Annen Bertelin Lindgren

    SvaraRadera