söndag 12 februari 2012

Ester Eleonora-Love Forever

Så mycket fint de packat upp på Creative Lounge, speciellt från Ester Eleonora o Love Forever.
Sjalarna blev jag speciellt förtjust i ...mitt inköp syns längre ner på bild.

Väst från EE.....299:- prisvärt!
Onesize som tidigare....en del klädde inte mig alls, för stort eller fel passform.

Tunika Love Forever....stor i storlek...jag köpte small.

Så fin sjal( i polyester ), fanns även en större variant i blankt tyg.
Scarfen med döskallar finns i grått o dimrosa.
Ett nytt mönster i siden finns också, "typ" leopard, i rosa o ljusblått om jag minns rätt.
Lite "strävare" siden.

2 kommentarer:

  1. Oj så mycket fint och härligt somrigt!
    Många kramar till dig och trevlig kväll,
    L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja jag blev lite "huvudyr" därinne på affären..och "ooade" mig över både det o det andra!!

      Radera