fredag 10 oktober 2014

" Wear it like a star " Kappahl, del 2.




 


Kort jacka med detaljer i skinnimitation.
Provar 40, något trång i ärmarna.
Snygg , tror dock inte den skulle bli använd så ofta av mig.

Syns bättre på denna bilden.
699:-.




Bomberjacka med snygga broderier.
Provar medium. Slutsåld online , men i Umeå finns den i alla storlekar på våra tre Kappahl-butiker.
599:-.




Broderiet på ryggen.




Fin blus i crepe-kvalité.  Dekorerad med brodyrband , tofsar och pärlor.



 Storlek small passade mig bra.
499:-.




 Här syns den bättre.




Blus , dubbla tyglager. Finns också i svart.
Medium. 299:-.


 

Blusen med lång tyllkjol, inte så bra på mig.
Storlek large .
399:-.




Fin i midjan.




Liten väska, mycket liten...inte ens mina glasögon ryms...
199:-




Kunde varit större.




Som sagt var ett inköp blev det....inte så mycket annat som lockade.....
HÄR kan ni se plaggen .



















2 kommentarer:

  1. Tack för visningen!! Tittat på svarta bomberjackan med broderier men tryckte aldrig. Svårt med storlekar ibland..
    Ha en mysig lördag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är lite trång nertill på mig så passformen blev inte den bästa.
      Ska se modevisning i centrum idag, det är Umeå Fashion Week.
      Trevlig lördag.
      Kram

      Radera