torsdag 24 september 2015

"The Autumn Hitlist", Lindex. Nja inte min stil precis.....provar några plagg.






Ni har nog inte undgått Lindex höstkampanj "The Autumn Hitlist" med Karlie Kloss, amerikansk topmodell.




Det mesta ser ju tjusigt ut på skyltdockan och modellen........



........dock ej på mig ......
Tunnt scubamaterial , lite stelt.
Kjolen står ut konstigt, nej ingen outfit jag gillar.
Möjligtvis snyggt om man är längre än mina 1.65.
Top, medium 299:-.
Kjol, large 499:-.




Cozy cardigans, "sticksig"....
Mycket senapsgult och rostbrunt i höst , inte mina färger alls.
Storlek small.
399:-.




Poncho , filtvarning!
399:-.




Sorry Lindex , i höst lockar ni inte mig.

Kanske får prova på Lindex uppe vid Coop, bättre provhytter men vet inte om plaggen blir bättre för det!!














2 kommentarer:

  1. Håller med dig inget som lockar mig heller. Kram Narika

    SvaraRadera
    Svar
    1. 2014 tycker jag Lindex levererade men 2015 lite besviken.....
      Kram

      Radera