onsdag 7 oktober 2015

Jul hos Rusta.






Årets första inlägg inför julen 2015.
Var till Rusta igår, de är alltid tidiga med att starta upp julen.
Dessa girlanger väl glittriga för mig.




Olika sorters figurer.




Massor av adventsstjärnor.




Ljusstakar till bra pris 99:-.




Sålde slut ifjol, i vissa färger, så bäst passa på om du vill köpa.
Kanske vill jag ha en i vitt.
Har två i  svart, används året om.




Lite annorlunda med "fårpäls".
249:-.




För mig blev det en 6 meter lång girlang till uteplatsen/balkongen.
Förra årets gav upp till slut.
79:-.













2 kommentarer:

  1. Oj det känns tidigt med jul jag känner mig knappt klar med sommaren ännu men butikerna ligger alltid så långt före. Kram Marika

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har fortfarande sommarblommor utomhus, måste dock ta in de på natten. Frostrisk.
      Kram

      Radera