Visar inlägg med etikett Norge. Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett Norge. Visa alla inlägg

fredag 17 maj 2013

Norges nationaldag och en "look-alike"!!


Idag är det 17 maj.....en fin dag önskas er alla i grannlandet och exilnorskor  i Sverige.
Angelin....OsloTigern.....Gizmolina och Hilde....och alla ni "andra"...
Som kuriosa....maken är Haakons look-alike......han ( maken) vill ju inte vara med i bloggen och det respekterar jag.....men som sagt var lik Haakon är han!!

Bild lånad från Svensk Damtidning