tisdag 28 februari 2012

"FOLK" i Malmö

Dagens klädsel min härligt gröna 327. Svart tyllkjol, Indiska.


Jag besökte trevliga affären FOLK på min Malmö-visit.
Provade några plagg i det finaste fina provrum jag någonsin varit i !
Tyvärr inga bra foton.....provade Ceremony dress i silky white, en 3:a som inte satt riktigt bra, för stor upptill....
Provade även klänningen på bilden nedan, men kom inte överens med den!
Bild lånad från Folks hemsida.
Inget klädinköp men två andra "saker"......som visas i kommande inlägg.
VARUMÄRKEN - Blutgeschwister - Blutgeschwister last waltz nostalgic blue
Blutgeschwister last waltz nostalgic blue - bild 1
Blutgeschwister last waltz nostalgic blue - bild 2
Blutgeschwister last waltz nostalgic blue - bild 3



6 kommentarer:

  1. Vilken lycka få komma o se FOLK på riktigt!! Verkar vara en helt underbar butik med personal! Bilderna är jättefina du tagit, tack för titten..
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var så kul att besöka butiken.....här i Umeå har vi inte så många roliga butiker förutom "Creative Lounge", de säljer dock inte Odd Molly.
      "Dressed and Denim" säljer OM men det är ganska trist butik tyvärr....ligger ovanpå Intersport!!, är stor o "själlös" på något sätt. Många olika märken finns
      OM är förpassad till en liten yta....

      Radera
  2. Dit vill jag också! Måste ta en malmö-tripp snart. Den där gröna 327:an är på väg till mig med - ska bli kul att få den! Jättefin på dig!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tänk jag som inte gillat grönt tidigare....tur man kan ändra sig!
      Kram Titti

      Radera
  3. Vad glad jag blir när jag läser att du tyckte om butiken och omklädningsrummen..fniss..Det är jag som tejpar och klistrar där inne mest varje dag...Tycker att det ska kännas kul när man provar, eller hur:) OCH du är jättefin i den där ärtgröna kulören..Jojomensan!! kramkram rara du:))

    SvaraRadera
  4. Den gröna matchade fina omklädningsrummet tycker jag.....Kram

    SvaraRadera