onsdag 8 februari 2012

Liten provning på Creative Lounge

Inga bilder tyvärr.....kameran hemma...
Fin Chill Norway-klänning Oxford fanns i vitt o grått.
Är nog stor i storlek för jag brukar ha medium och den kändes bylsig på mig!
Small satt precis men skulle ej våga köpa den storleken....materialet har nog krymprisk då 55 % linne ingår.
Skorna som ses på bilden fanns också, i rött o svart , Uggs med en prislapp på över 2500.-
Provades ej......! Läckra!!


Halsband Icon design med stor amulett o rosenkvarts.
Kändes för stort och tungt på mig
I stället köpte jag detta från Icon....nu har jag två jättefina halsband från detta märke.
Skir vacker genomskinlig längre tunika, Livian dress från Love Forever......här var medium alldeles precis o large alldeles för stor....så inget för mig...

Bilder lånade från Creative Lounges hemsida.

2 kommentarer:

  1. Finfina plagg. Jag gillar CNklänningen...:-D

    kramar

    SvaraRadera
  2. Ja den klänningen är fin men jag såg att den skrynklar väldigt.....och det har jag lite svårt för.....!!

    SvaraRadera