lördag 9 juni 2012

Fotoutmaning lördag!


Så var det dags för besök på "apoteket röda näsan" igen!!
När jag står i kö för att betala ser jag dessa flaskor.
Min pappas favoritsnaps!! Svartvinbärs brännvin,  jag tror inte det är så många som gillar den, de små flaskorna var dammiga!


Idag är det tydligen Internationella finska bastudagen!.
Rent Awreck hyr ut bastutunnor och Bilar!!


 Jag besöker biblioteket för att låna en guidebok till eventuellt kommande resmål.....dock inte Uganda som ses högst upp till vänster!





2 kommentarer:

  1. Vad kul med nationell bastudag! :o) Och svartvinbärsbrännvin vet jag inte vad jag ska tycka om för det lät både lite gott och ganska vidrigt på samma gång... :o)
    Hoppas du har en bra kväll! Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja jag gillar inte pappas favorit .....burr.

    SvaraRadera