lördag 2 juni 2012

Sommarfavoritsinköp!


Nagellack Make Up Store i färgen Vera ( har funnits i många år).
Guldolja Nuxe ( används året om).....dyr 395:- för 50 ml, men värd sitt pris. Mycket dryg och väldoftande. Ger fint guldskimmer. Jag köpte min på Apoteket.
Eleven har ett erbjudande, köp den "vanliga" oljan 100ml för 395.- så får du en miniflaska guldolja på köpet.
Har kikat på andra billigare  guldoljor, Kicks o Body shop men de luktar inte gott.


Fast idag ser det ut såhär...ingen sommarfeeling precis!

2 kommentarer:

  1. Ska kika lite närmare på den där guldoljan på apoteket. Jag har en lotion med guldshimmer som jag snålar med så den inte ska ta slut.
    Här skiner solen, fast det är väldigt blåsigt.
    Kramar

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den förra jag hade räckte över ett år!!

      Radera