torsdag 13 september 2012

BLOPPIS-start!!!


Jag har börjat gå igenom garderoben igen!!! Lägger ut plagg  allt eftersom.....visas inget intresse blir det Tradera.



Fint linne.....vårens modell classics.
Storlek medium...färg chalk.
Helt nytt endast provat.
Pris 250:-    SÅLD N.





Cancun scarf i vackra färger med gulddetaljer.
Helt ny.
Pris 425:-     SÅLD C.







Längre bomullssjal med tryckt mönster...kommer ej ihåg vad den heter.
Hela bredden syns på bilden.
Använd 1 gång.
Pris 310:-   SÅLD E.




Lång ganska bred sjal i siden. Batikmönstrad på ena sidan, blommönstrad på den andra.
Köpt på Tradera, ej använd av mig. I mycket gott skick.
Pris:380:-

Jag bjuder på vanlig frakt med Posten. Önskas rek. tillkommer 60:-
Skriv kommentar här eller skicka mail till kullavik2 ( at ) hotmail.com


8 kommentarer:

  1. Köper gärna din Cancun scarf! Mailar dig också.

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Sugen på Cancun! Kan du vänta till barnbidraget? Maila mig naimiez@gmail.com

    MVH Sanna

    SvaraRadera
  3. ..och jag kan adoptera linnet :)

    Mailar

    SvaraRadera
  4. Hej! Skulle vara intresserad av sjalen i bomull med fransar om du är villig att bjuda på frakten till Finland, borde bli runt 20-30kr om du skickar som brev. Om detta är möjligt, mejla mig på sara_hult@hotmail.com. :)
    Ha det gött!

    /Sara

    SvaraRadera