lördag 8 september 2012

Provning av några Odd Molly Fall.


Jag provad några plagg igår på Dressed and Denim-Umeå.
Fina ponchon....den gillade jag....de hade bara den här färgen-chalk.
Inte stickig.
Men jag tror användningsområdet skulle bli begränsat för mig.....möjligtvis inköp på rea.



Så har vi långa koftan enwrapme jersey cardigan.
Storlke 2, sitter bra. Färg almost black.
Nu är jag inte så förtjust i längre koftor så inget inköp.




Feeling short dress i dark pink storlek 2, satt inte så bra på mig tycker jag.....blev mest som en längre tröja och stickig.

Jeans fanns det. Hurrah jean.



Här syns bl.a. bystorm slip dress och felling short dress i orange.


Colima bag och wallet.
Handväskan kändes inte så gedigen.....
Det fanns även armband i alla färger och mobilfodral.








2 kommentarer:

  1. Tack för fin provning. Själv tycker jag också poncho är så fint men det blir liksom inte använt :-)

    Kram
    /Vivvi

    SvaraRadera