tisdag 25 september 2012

Dagens Missoni-shopping på Lindex!

Strax före 10.00 var jag på plats....lite kö och snabbt var det full rulle i butiken!!!

Jag och flera med mig provade ute i butiken!!
Personalen var jättebra och hjälpte till att hitta storlekar...


Klänningen på bilden passade tyvärr inte mig.....inte ens xs satt snyggt upptill!


En kasse modell större fick följa med hem......

Några "väskor".

Liten babyoufit.


Sidenmorgonrock och tröjklänning.



Den här hade jag beställt i medium igår....men den var alldeles för stor...köpte en xs i stället!!







3 kommentarer:

  1. Fin fin shopping! Var det tröjklänningen som var så stor i storleken?
    Skulle prova och känna lite idag efter jobbet men allt var helt slut......:=(
    Kram Halvan

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det var tröjklänningen som är så stor i storlek.
      Jag tror det kommer in returer både i butik o online.
      Kram

      Radera
  2. Ja man får hoppas på det.Känns som att det är lite överpriser på Tradera just nu iallafall.
    Trevlig kväll!

    SvaraRadera