torsdag 21 februari 2013

Bloppis!! Lite prissänkning!!

Söta Chill Norways  Naomi dress, offwhite.
Storlek medium.....rymlig, lite för stor upptill på mig.
Använd ett fåtal gånger.
Pris 400:-   375:-


Regelbara axelband. Trikå upptill, velour nertill.

Sköna Terrie dress, Odd molly, chalk.
Storlek 2.
Oanvänd, endast provad.
Pris 425:-  SÅLD  JENNY

Terrie tunic Odd Molly, chalk.
Storlek 2.
Använd ett fåtal gånger.
Pris 425:-   400:-   SÅLD!



Så vackra spinner silk skirt, Odd molly, lite military.
Storlek 2, töjbar, resår i midjan.

Mycket fin spets, passar bra som förlängare.
Jag har två i färgerna chalk och svart.....håller på att nötas sönder.
Den här färgen passar dock inte i min garderob.
Oanvänd.
Dyr i nyköp.....över 2.000:-
Pris 590:-   550:-   SÅLD

Carded flannel blus, Odd molly, old pink.
Storlek 3.
Använd några gånger.
Pris 475:-  SÅLD ANNA


Den här Odd Molly-klänningen kommer jag tyvärr inte ihåg namnet på...jättesöt i alla fall men passar inte så bra på mig.
Storlek 3.
Köpt av annan bloggare men ej använd av mig.
Såg två ytte-pytte fläckar uppe vid fjärilen när jag satte på mig glasögonen....knappt märkbara!
Pris 575:-  540:-  SÅLD


Plath strap dress, Odd Molly, powder.
Storlek 3.
Pris 275:- SÅLD ANNICA


 Baktill nere vid spetsen har den släppt lite....därav lågt pris.

Jag står för vanlig  frakt med posten...vill du ha rekommenderat kostar det 50:- extra.
Lämna kommentar här eller maila mig   kullavik2 at hotmail.com







8 kommentarer:

  1. vill köpa din plath straph dress// annica

    SvaraRadera
  2. Hejsan svejsan
    Din carded flannel blouse vill jag himla gärna köpa av dig.
    anna-crona@hotmail.com
    PS mailar dig också.

    SvaraRadera
  3. Du vill inte sälja den rosa Odd Molly väskan?
    Mvh V

    SvaraRadera