måndag 4 februari 2013

Förhandsbokning SS3 Country Dreams


Den här raringen står det absolut Titti på!!!
Upside Out tank lite rose 595:-...finns även i white.


Fin klänning i 70 % bomull, 30 % silke.
Double D Dress lite rose. 1695:- finns även i almost black.



Ännu en klänning...Upside out dress 995:- white.
Den här gillar jag, även priset...




Fin sjal i silky white, Fay scarf....men jag vet inte om den är så "speciell" eller....?
1495:- .


"Underklänning" i vad verkar skönt material.
Key hole dress almost black 895: finns också i porcelain.
Underklänningar finns det dock tillräckligt av i min klädkammare.

Troligtvis hamnar några av dessa plagg hos mig!


4 kommentarer:

  1. Jag är lättad, för här var det inget speciellt som lockade! Jippiiii! ;-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. En eller annan sak lockar....vi får se!
      Kram!

      Radera
  2. Svar
    1. Den är fin men kanske inget för mig....kram.

      Radera