fredag 18 april 2014

Gårdagen i bilder.


Ovanligt tomt ute på flyget.....
Ser ut som jag har en svart lång kjol på mig, men står framför en blomkruka!


Utanför Hotell Tapto, vi gick på en promenad ner till Östermalmstorg och Biblioteksgatan.


Besök på Ladurée ett måste.


Tjusig rosa påse.....innehållet visas i separat  inlägg.


Odd Molly-butiken besöktes.....inte så kul att nedervåningen är borta...liksom en del anställda.


Maken var med in och fotade mig.
Tribute-kollektionen hade kommit men de hade ej packat  upp den......




Tjusig skyltning på Louis Vuitton......det var dock precis stängt....till makens lycka!!!
Skorna på bilden högst upp till vänster kostar drygt 5.000:-.

Idag fredag väntar en tur i helgöppna butiker och släktmiddag.



7 kommentarer:

  1. Så härligt med Stockholmspåsk och vad mycket fint du har tittat på. Ja, visst är det inte detsamma i OMbutiken, känns konstigt.
    Ha nu en underbar påsk!
    kramar L

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej det blir så ibland....förändringar som inte alltid gillas.....
      Härligt med Sthlm ändå....Kram

      Radera
  2. Jag skrev en lång kommentar? Försvann.
    Ialla fall så önskar jag dig en fin och lång skön helg. Hälsa huvudstaden. :)
    kramar L

    SvaraRadera
  3. Mysigt med en tur till Stockholm i påsk!
    Ha en fortsatt skön helg!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trött efter ett antal timmar på stan och släktmiddag!
      Kram

      Radera
  4. Mysigt med påskfirande i stora huvudstaden! Trist du skriver om OM-butiken.. Östermalm har jag knappt varit i, trots makens dotter m familj huserar just där. Fortsatt fin påsk!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej OM-butiken känns inte alls som förr...."små-flickor" som jobbar där....kram

      Radera