måndag 21 april 2014

Provning Odd Molly, Åhléns Stockholm.


Yolt sleevless dress. 1295:-
Bättre på än vad jag trodde.....riktigt söt.
Storlek 3.



Myway sleevless dress. 1795:-.
Storlek 2 något för tight upptill.
Färg orange.


Här storlek 3, lite väl rymlig!


Missrs dress, lite military...tycker inte om färgen. 1495:-
Fin modell.
Storlek 1.


Wallpaper dress. 1395:-.
Sitter bra i storlek 2, lite väl lång på mig.


City campers dress, 1495:-
Storlek 3, för vid i ärmhålan förstås!

Inget inköp...kanske något till reapris.....

Däremot köptes en klänning av annat märke på annan affär......











6 kommentarer:

  1. Översta var ju riktigt söt! Klänningen i militärgrönt var jag nyfiken på, var den mycket lång?
    Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är inte hellång.....stor i storlek.
      Kram

      Radera
  2. Tack för provning! Översta är en favorit!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var helt klart en positiv överraskning...provade aldrig den hellånga varianten.

      Radera
  3. Tack för du provar o visar oss! Den översta var du riktigt fin i! Är sugen på den militärgröna men inte just nu. Precis beställt hem två klänningar. Får ta det lilla lugna innan flytten. Varvar med putsa fönster, annonsera på Tradera o nu ligger jag i soffan. Kroppen värker.. Ha en fin dag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Putsa fönster är ett himla jobb.....
      Jag har också sålt en hel del på Tradera under våren.
      Här köps nog inga fler klänningar till fullpris.
      Kram

      Radera