tisdag 3 maj 2016

BareMinerals Moxie lip gloss, favorit. Skin City fyller 5 år, 20 % på hela sortimentet fram till 24.00 ikväll.






Många lip gloss har jag köpt genom åren.
Numera endast Moxie lip gloss från Bare Minerals.
Får högsta betyg från mig trots det ganska höga priset, 279:-.
Handlar de från Skin City , denna gången med viss rabatt.
Fina "presenter" som alltid.
Jane Iredales "Tantasia" har jag sedan tidigare i fullsize ( gillas av mig ) .




Mina favoritfärger Party Starter ( till vänster ) , korallfärgat.
Miss Popular , härligt rosa.

Passa på att handla hos Skin City ikväll fram till 24.00 20 % på hela sortimentet.
Få se om jag slår till på något......

UPPDATERAT!
20 % gäller imorgon onsdag också då det varit problem att beställa p.g.a. högt tryck på sidan.
Hoppas min beställning gick igenom.

UPPDATERAT!
Köpet gick igenom.
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar