torsdag 19 maj 2016

Provar somrig klänning Lindex.






Den här klänningen har jag väntat på.
Dock var jag först inte så intresserad av denna randiga när jag såg de online.
Storlek medium. Provade även small men den kändes något liten upptill.
Mycket vidd i kjoldelen.
299:-.
( Ursäkta BH-bandet som hamnat lite på sniskan! )d




Mönstrad i färgen light dusty red.
För grilligt mönster.



Snyggare på bild än i verkligheten.
Färgerna kändes inte så klara.




Här heter  färgen heter dark red, tycker mer det lutar åt rödbrunt.
Gillar inte färgkombinationen. Blått är ok men inte det rödbruna.
Är även mycket rostbrunt iår, gillas inte heller.




Tummen upp för blå-vitt.
Köptes med viss rabatt som jag hade en bonuscheck.
Fick rabattkuponger på mailen idag så jag köper om den imorgon, till ännu bättre pris!






2 kommentarer:

  1. Ännu en eloge till Dig som uppdaterar din blogg varje dag. Det är därför jag/vi gärna följer Dig och Dina inlägg. Är tacksam för alla tips Du ger oss när Du är ute och kolla allt nytt som kommit in i butikerna.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack.
      Kul du gillar mina provningar.
      Fler kommer.....

      Radera