torsdag 26 maj 2016

Sensing fall collection Odd Molly 2016. ....fortsättning.





Down to earth low sneakers, finns också i en högre variant, Butterfly high sneakers.
Även i färgerna  asphalt, denim blue och porcelain.
Gillas.
795:-.




Mollywood sweater, fint spetstickad i bomull.
1495:-.




Betydligt billigare, tröjan från Vintage Stories, KappAhl.
399:-. Slutsåld online men finns i butik.




 En nyhet är träningskläder.




Experience top, läcker baktill.
Tights 995:-




Även i färgen  dusy mauve.
595:-.

Alla nyheter finns HÄR.

I kommande inlägg visar jag vilket plagg av nyheterna som kommer att hamna hos mig........




4 kommentarer:

  1. Hej Titti! Så fina kläder du visar, gillar Sneakersen mycket och även Kapp Ahl- tröjan. Hoppas allt är bra, här är mkt på en gång, men allt är bara fint. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Även om Odd Molly inte lockar lika mycket som förr finns alltid något jag vill ha.....
      Shoppar alltid mest kläder/skor vår-sommar.
      Trevlig helg.
      Kram

      Radera
  2. Hahaha! Som vanligt gör Odd Molly inte kläder för oss storbystade. De där sporttopparna med smala band i ryggen kan ju inte hålla ihop något, tänker jag.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det håller jag med om, vissa av plaggen verkar bara vara för "små" personer.
      Kram

      Radera