söndag 29 april 2012

Morr....

...nu ska jag inte nämna affären vid namn.....!!
Var i alla fall dit igår för att spana efter sommarens kollektion .....?? Konstigt de har inte något alls? frågar en expedit som går och frågar en annan. Hon säger det ska komma snart.....men det låter underligt...det är ju över en månad sedan det kommit till andra affärer!??
 Döm om min förvåning om jag inte ser att de plockat fram plagg från förra sommaren igen  till FULLPRIS.....även höstens plagg....( de fanns inte framme när jag var där för några veckor sedan)
Det gillar inte jag....har velat gynna den enda lokala affär som säljer OM här i norr men nu har jag tappat lusten totalt.....

3 kommentarer:

  1. Nä! Det var väl ett jäkla sätt:( Förstår att du blir purken! Kram

    SvaraRadera
  2. Ja var in där med förra veckan :( nä det finns andra butiker./K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Linda o Mimmi.....det är så trist eftersom ingen annan butik här hos mig säljer OM.
      Tur det finns webbutiker! men prova är kul...

      Radera