tisdag 27 november 2012

Svar på frågor!

  Nu äntligen ska jag svara på frågorna jag fick av finaste Oslo-Tigern innan helgen.

- Vad gör dig lycklig?....  när lilla barn-barnet säger "fammo"... när Thai-planet landar i Bangkok!!!
- Vad är det bästa med att blogga? trevligaste fritidssysselsättningen....alla nyvunna bekantskaper i cyberspace.
- Och det värsta?.......ibland tryter inspirationen.
- Din favoritplats i världen?.........Thailand förstås!! .......och Ulvön...samt härhemma!
- Borta bra eller hemma bäst? Älskar att resa....kan längta hem....väl hemma längtar jag efter resandet
   igen. Moment 22.
- Vad ångrar du i ditt liv?... att jag inte gick på den där anställningsintervjun för "hundra år sedan" i
   London , ....flygvärdinna  för Gulf Air.
- Vad är du allra mest stolt över?... att jag sa upp mig från mitt arbete.
- Hur lyckas du hålla dig ung i sinnet? .....bra gener ..... på pappas sida! lite yngre make!!
- Vad önskar du dig till jul?....inga julklappar tack....vi åker ju till London.

Awarden kommer att skickas vidare men kanske inte idag.......

En ros skickas till er alla därute!!!

3 kommentarer:

  1. Grattis till din award! Roligt o läsa dina svar på frågorna!
    Sedan måste jag tillägga vad fina bilder från Göteborg i inläggen under! Lisebergs julmarknad är något jag velat gå på hur länge som helst, fint med alla minnesljusen därifrån.
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Första gången för mig på Liseberg och det var över förväntan.
      Riktigt underbart!!
      Kram

      Radera
  2. Grattis till awarden! Kul att läsa dina svar.
    Kram

    SvaraRadera