torsdag 16 maj 2013

Tradera!


Några go´bitar finns på Tradera.....se HÄR.

4 kommentarer:

  1. Å jag blev överlycklig! Kram

    SvaraRadera
  2. Vad kul att det var du som vann fina tröjan!'
    Kram

    SvaraRadera
  3. Grattis Sofia, hann inte med i svängarna! Titti är suverän säljare o köpare!!
    Har ni som tradition fira midsommar på andra ställen än i hemmet??! Här får någon slita mig loss, vill alltid vara hemma. (Lite 'skadad' från tidigare liv, då denna dagen var värsta arbetsdagen på hela året') Innan,knappt nu heller så vet ärligt inte hur man firar midsommar på rätt sätt!! Hur gör man?!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Då pappa levde var han alltid med oss........hade sommarstuga vid havet i mitt förra äktenskap....där firades midsommar . Ibland i kyla ibland i värme!
      Förra året var första året utan pappa...då åkte vi till Ulvön.
      Så minns jag barndomens midsomrar hos mormor i Gävle...med dans och lekar kring midsommarstången....det tyckte jag mycket om.
      Iår får vi se hur det blir....??
      Fira med sill....gravlax.....en god paj....jordgubbstårta!
      Kram

      Radera