torsdag 2 juli 2015

Provning Dea Axelsson.






Provade några plagg på Dea Axelsson igår.
Först ut ärmlös spetsklänning i färgen dark powder.
Storlek medium.
499:-.




Likadan klänning fast i marinblått.




Härligt rosa. Tyvärr alldeles för lång i livet på mig.
Satt för övrigt bra på mig , storlek 38.
Axelband baktill.
Skön kvalité i bomull.




Här hade jag vikt in den, passade mig bättre.
Fin volang nertill.
Finns även i turkos , vit och marinblå.
399:-.




Bomullsklänning i blått/vitt.
Provades förra veckan.
Mjuk bomull.
Väldigt långa axelband, måste kortas.
Storlek 38.
249:- , hade rabatt och köpte den för 167:-.
Blir en bra dagklänning i Thailand.
Mina korta Thailands-klänningar håller på att bli väldigt slitna.






4 kommentarer:

  1. Så många fina klänningar o bra priser! Härom helgen trodde jag ju det inte var sant när jag handlade på HM o Kappahl. 1 klänning o 8 toppar gick på 978:- tror jag det var. Nu är det dags för morgonpromenad med 'flickorna'. Är lite sen idag.
    Njut av dagen!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra att man kan köpa billigt också.
      Idag njuter vi av Thailands-värme i norr......
      Trevlig fredag.
      Kram

      Radera
    2. Njuta kan jag nog aldrig påstå att jag gör. Vore en stark överdrift. Hoppas nästa vecka återgår till normal temperatur. Fast det vågar jag ju knappt säga..huvudsaken andra människor är nöjda.
      Kram

      Radera
    3. Föredrar nog thailandsvärmen i Thailand vid havet.
      Kram

      Radera