onsdag 23 augusti 2017

Turned on dress, Odd Molly och Indiskas sidenklänning.





Turned on dress kommer att returneras.
Visst är den snygg men sitter inte riktigt bra på mig.
För mycket tyg i ryggen, bylsig på något sätt.
Storlek 2.
Tror dock inte en storlek mindre skulle bli bättre.
Nog blivit för trång att knäppa.




Nästan snyggare på bild än i verkligheten.
Dessutom alldeles för dyr med tanke på att det bara är "vanligt " tyg och inga broderier.




Klänningen från Indiska behöll jag inte heller.
För lång upptill.
Bytte till small, blev för trång.
Dessutom blev jag lite "blek" i den, skulle ha varit bättre med det mörkare tyget i halsringningen och knappslån.
Här var priset riktigt bra med tanke på att det är siden. 1295:-.
Kvalitén kändes fin.

Nu är en annan klänning, Odd Molly, på väg till mig.
Rea och i en modell jag vet passar mig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar