torsdag 14 december 2017

Nishaville Residence , Huay Yang, betygssätts, del 1.





I min betygssättning av Nishaville Residence börjar jag med det som får allra högst betyg av mig.
Omgivningarna.
Så vackert vid havet och många palmer.




Januari 2015 , har fotat mig sittande i gungan ett antal gånger.




De flesta palmerna saknar kokosnötter men jag ser ändå till att vara lite försiktig!
Vill inte ha en kokosnöt i huvudet.
Mycket välskött "trädgård".
Salorna vid stranden kan bokas för privat middag till en kostnad.
För några hundralappar dekoreras de jättefint.




Januari 2014.




Nästan som ett bröllop.
Ja, det går bra att gifta sig på Nishaville.




Här ser ni vad fint Nishaville ligger.
Lägenhetsdelen är det stora terracottafärgade huset.
Grön pil , där ligger restauranten. Taken på villorna syns till höger.
Blå pil , lägenhetshuset Vanravi, där vi bodde 2012, augusti,  och 2013, januari.
Rosa pil , ungefär där bor vi.





2 kommentarer: