måndag 5 augusti 2019

Provning Indiska, populär rostbrun klänning.





Provat 2 klänningar, Indiska, förra veckan.

Rostbruna klänningen slutsåld i webshopen men såg den idag på Indiska, Umeå/city.
Storlek medium, något rymlig upptill.
Inte riktig passande modell på mig.
599:-.




Modellen är fin och även tyget.
Lite glansigt med små prickar i tyget.
Gillar dock ej färgen alls, finns inga plagg hos mig i rostbrunt.
Ofta förekommande färg i årets höstmode.




Trikåklänning i skönt material.
Fjärilsärm.
Något kort.
Storlek small.
Sågs också i Umeåbutiken/City.
Reapris 249:-.










2 kommentarer:

  1. Indiska tycker jag om och tittar ofta in där. Jag vill ju alltid prova plaggen och handlar alltid i butik. Ska se om den röda finns här för den tyckte jag om. Och är det svalt trikåmaterial blir den inte heller så varm. Tack för tipset.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trikå gillas dock ej alltid klänningslängden.
      Tyvärr är en hel del av deras plagg för korta, vill att de ska gå nedanför knäet.

      Radera