måndag 11 januari 2021

11 januari 2019.

 


För 2 år sedan , middag på Nishaville.
Fina klänningen köptes samma dag på fredagsmarknaden.
Ca.90 sv kr kostade den, vilket fynd.



Önskar jag köpt den gula också men var osäker på om den skulle passa mig.
Nästa fredag var den såld, fanns bara en i varje färg, sedan har jag inte sett några sådana klänningar.




Vita klänningen var för genomskinlig.
Fanns även i marinblått och rosa, skymtar bakom.

HÄR kan ni se klänningen på mig i augusti 2019 i Stockholm.






2 kommentarer:

  1. Visst är det fint att ha minnena med sig. Har mina thailändska klänningar kvar i Spanien och där har vi ju inte varit sedan februari 2020. Jo, maken var där i höstas.
    Men kanske kan det i vår bli en Spanienresa. Återstpr att se.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den här klänningen finns i Sverigehemmet men har många klänningar i Thailand som jag saknar.
      Vi får hoppas på ev. resande inom viss framtid.

      Radera