söndag 16 januari 2022

Favoritbutik, Indiska/Umeå

 


Indiska favorit hos mig.
Centrumbutiken stor och fin med trevlig personal.
Indiska på Avion gillas också men där är jag inte så ofta.


30 % på rea-priset.

Även 30 % på heminredning.
Tar dock slut idag söndag vid midnatt, gällande heminredning.



Fina röda tunikan köptes.
Blev några till köp.




Snygga porslinet Chennai.

Chennai stad i sydöstra Indien.
För många år sedan var jag där några dagar, då hette staden Madras.




Många härliga färger.

I kommande inlägg visas ett ljuvligt doftande inköp.....








2 kommentarer:

  1. Fint med en butik som du tycker om. Jag har också några "Indiska" butiker som jag gillar.
    Köper numer ganska lite kläder har så gott om dem. Men ofta blir det ett varv på NK eller Stora Åhléns där favoritmärkena finns.
    Jättefint porslin i fina färger.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Går in på Indiska nästan varje gång jag är i centrum.
      Avkopplande och trevligt.

      Radera