onsdag 9 februari 2022

Provning Indiska.

 


Provade några plagg hos Indiska 20 januari, tiden går!

Ljusgrön lite längre klänning.
Modellen ok på mig, dock inte riktigt mina färger.
599:-.


Svart-vit tunika.
Gillar att ärmarna inte är hellånga.
Skulle passa fint till mina sammetsleggings.
449:-.



Här syns den bättre, produktbild.




Svart väst.
Även i beige.
349:-.
Har bägge färgerna, bra under den kalla årstiden att ha t.ex. ovanpå  min cashmeretröja när jag går ut.

Klänning och tunika provades i storlek small, möjligtvis xs.
Minnet sviker!
Västen xs.

Bild lånad från indiska.com/se












2 kommentarer:

  1. Tycker du är jättefin i den första klänningen och att färgerna år bra på dig. Skulle gärna haft den men i kortare modell.
    Den svart-vita tunikan tycker jag om. Skulle gärna se den och känna på kvalitén så att det inte är polyester. (Klarar inte det. Vill ha plagg som andas.Viskos är ju helt annorlunda eller tunn bomull)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Funderar på tunikan, den är i viskos.
      Kändes skön på.
      Klänningen kom jag inte helt överens med!

      Radera