lördag 11 mars 2023

Några lördagsbilder, 10 mars.

 


Var och betalade vårt fordon, saleng, hos Huay Yang Travel.
Där fanns så fina väskor.
Visst köpte jag en, dock ej med elefantmönster.


E.m.fika från / Eleven smakade bra.


Grejat med en hel del i lägenheten.
Slutbesiktning bl.a., allt ok.

Sängmadrasserna på plats.
3 dygn innan ok sova på.


Blommor i lånelägenheten.
Orkidéerna köpta på Top Market,Mega Bangna/Bangkok.
Lilla krukväxten, IKEA.



Hej från stranden om kvällen, efter middagen.

Blir ingen Melodifestival ikväll som det känns , klockan är 02.00 hos oss när det börjar!





2 kommentarer:

  1. Ja, en lång resa blir det ju. Välkommen fram!
    Och skönt att ni var på Arlanda dagen innan avresan-
    Förstår att det är en del att ordna med innan ni kan flytta in. Men skönt med en lånelägenhet så länge. Men det är ju inte riktigt samma sak, Fint att slutbesiktningen gick bra och är klar.
    Hade vänner här på middag så mellon var på i bakgrunden. Vad gäller Loreen så är det inte min favorit. Gick ju inte att höra texten hon sjöng. Var inne och hittade den via Google och texten gillade jag. Men kan nog tycka att den borde kunna höras.
    Vet att flera reagerade just på detta.
    Hur som , ingen låt jag fastnade för. Det gjorde jag däremot med "Euforia".
    Ha det gott.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Med tanke på årstiden alltid bäst åka till Sthlm dagen före.
      "Kämpar på" i lägenheten med diverse och även en del inköp.
      Inga gardiner ännu, tyget vi ville ha slut tyvärr.
      Ska få lånegardiner så vi kan flytta in.
      Loreen klarar jag mig utan!!

      Radera