tisdag 13 november 2012

Lindex + Project Runway = Sant


Igår visades "Project Runway" Sverige.....deltagarna fick skapa en style till fashionista med dotter.
Vinnande minikollektion skulle säljas på Lindex online.


Naim Josefi skapade den vinnande kollektionen.
Monokromt, modernt och high-fashion!
09.00 ca. kom mailet....nu finns klänningen bara kvar i 34.!!
Jag har bestället bägge delarna....tyvärr tror jag klänningen blir för stor för mig ( min ordinarie  storlek hann ta slut)...jackan tror jag inte är min stil...men kan vara kul att prova.
Tycker Naim lyckades utmärkt och kul att Lindex fick vara med!!

2 kommentarer:

  1. Klänningen var jättefin. Klassisk men modern på samma gång. Men om nu den är slut kan man få honom då? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nnaim hi hi har nog sålt slut också!!! Kram

      Radera