torsdag 29 november 2012

Vackert vid graven....


Lite snö har fallit idag...blev så vackert med de röda rosorna och marschaller.
Jag sjöng bl.a. Stilla Natt....precis när jag cyklade från graven började klockorna i kapellet ringa.....det var antagligen en begravning, men det kändes som en hälsning från pappa!!


När jag kom upp till graven visade det sig att jag inte hade något minneskort i kameran....fick cykla hem igen.....tur jag har nära.
Efter gravbesöket cyklade (  med dubbdäck!) jag upp till Dressed and Denim.
Oj de hade en hel del vårkläder......får återkomma om det....när jag skulle börja fota visade kameran låg batterinivå...jag hann precis fota alla kläder innan den la av!!

2 kommentarer:

  1. Så fint :)klart det var pappa som hälsade! Kram

    SvaraRadera
  2. Känns alltid lite bättre när jag gör fint vid graven. Kram

    SvaraRadera