tisdag 20 november 2012

Project Runway/Lindex


Igår hämtade jag paket med klänning och jacka från Lindex designat Naim Josefi / Project Runway.
Tycker bägge plaggen är jättesnygga, fodrade och snyggt sydda, men mycket små i storlek.
Jag hade beställt 42 ( som 40 var slut) på klänningen och 40 på jackan.
Klänningen sitter tajt!!....lite för tajt tycker jag.....fast det ska den kanske göra.
Känner mig dock inte så bekväm i den....tror den får åka åter.....


Hopplöst se hur jackan ser ut.....alldeles för mörkt för fotografering!
Jackan är lite för liten....går inte att knäppa .....har beställt en i 42 men då blir den kanske för stor över axlarna...??
(Det som skymtar som ett V över magen är från spegeln!!)

8 kommentarer:

  1. Hej!
    Det ser fint ut på bilderna men det är ju viktigast att det känns bra.
    Kram från Eva

    SvaraRadera
    Svar
    1. Klänningen tror jag inte att jag kommer att använda så mycket....bättre skicka åter!
      Kram

      Radera
  2. Trist när dom gör kläder så små i storleken! Annars såg dom ju fina ut, fast vad hjälper det när det inte känns bra..
    Ha en fin onsdag!
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Helt otroligt liten i storlek.....inte bra tycker jag....vem ska kunna ha 34.....ett barn!!?
      Kram

      Radera
  3. Hej! Har du kvar klänningen? Jag har en i st 44 som blev för stor. Byta?

    SvaraRadera
  4. OK, lämnade du den i butik?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den är återlämnad i butik...troligen såld som det var ett tag sedan...

      Radera