tisdag 19 mars 2013

Återblick...Thailand 2010...del 1


Drömmer mig till sol, värme och Thailand.........
Försenad bröllopsresa augusti 2010....skulle åkt till Bali 2009, annat kom emellan.
Välkomstdrink på legendariska * Poppies hotel * 1, Chaweng beach Koh Samui.
Ett av mina absoluta favorithotell i världen....finns systerhotell på Bali där jag också bott en gång.




Härliga bad....även för mig som en riktig "badkruka"!!


Bangkok besöktes några dagar liksom Koh Samui.
Resterande tid Phuket , Kamala där vi hyrde en lägenhet i några veckor.



Mina favorithotell kommer att märkas med *.....* och en siffra....utan inbördes ordning....få se hur många de blir....gör en sammanställning av de längre fram.....tillkommer några från andra länder också!

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder som får en o längta efter värme! Inte lika kul titta ut genom fönstret nu direkt..
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Denna vinter tär på mig......såååååå kallt......inte kul.
      Hoppas vi får en fin vår och sommar, ska ju vara i Sverige hela denna sommar.
      Kram Titti

      Radera