fredag 8 mars 2013

Beslutsångest....

Fina Hera dress, apricot,
Storlek 2.
Blir ganska lång baktill på mig...
Trots det tycker  jag mycket om den.!!


Keyhole dress silky white syns här...tror jag vill ha den i svart....

Opaque dress porcelain.
Storlek 2.
 Är så vacker....otroligt fina broderier.....
Dock liiiite trång upptill...skulle behöva flytta översta tryckknappen och det vet jag inte om det är så lyckat??
Det blir nog hål i tyget om jag flyttar knappen.

 

Denna lite figursydda modell passade faktiskt  mig.....
Jaha det finns för mycket fint......tror kanske den översta klänningen blir bäst i min garderob.....
Vill kunna använda det jag köper i Thailand.....opaque dress vill jag knappt sätta mig ner i......så vit och känslig!!!


4 kommentarer:

  1. Jeg elsker den øverste på deg!! Hera dress. Den var du helt nydelig i.
    Klem og god natt:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är min favorit också......kram och godmorgon!!

      Radera
  2. Den översta är supefin! Går den kanske att lägga upp den lite?
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skulle inte våga mig på att lägga upp den.....kommer inte att behålla någon av dessa klänningar har jag bestämt.
      Har shoppat annat idag! Lite oväntat!
      Kram

      Radera