tisdag 26 mars 2013

Snabbprovning! Supergod lunch!


Hann förbi Åhléns i lördags...lämnade ett plagg åter och köpte ett med 20% rabatt!
Maken stod och väntade, nöjde mig med att prova  tre plagg....bara ett hamnade på foto!


Burly dress bright pink fick följa med mig.....tror den blir ännu snyggare med ett svart skärp till.
Provade storlek 2.
Den fanns också i turkost.
Klänningen till vänster i bild jersey girl short dress....ja den tyckte jag var för short för mig.....


Provade också jersey girl long dress...nja den var inte så snygg på mig....det där med halter-neck är inte riktigt min grej!

Inte så smickrande med spetsens placering....det blev lite ballongformat ovanför!
Spetsen är ju stum!

Fler modeller fanns...men hade som sagt var lite bråttom!

Stort provrum....men varför ingen stol -pall där man kan lägga ifrån sig väska etc....allt hamnar på golvet!?


Lunch på våning 4 på Brydlings restaurant. 
Rekommenderas!!!
Jättegod räksmörgås och fruktdryck.
Maken åt himmelskt goda köttbullar med potatismos.




2 kommentarer:

  1. Förstår det blev lite stressigt! Burly dress är intressant, ser fin ut! Maxidressen under är också söt..fast det skall ju passa en själv också. En Hera dress är på väg hitåt..blir spännande om den får stanna eller inte..
    Ha en fin tisdag!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Dessutom hann jag med en sväng på Gudrun Sjödén och provade två plagg....ett köptes som det var 10 %.
      Nog tur man inte passar i allt.
      Får höra hur det går med Hera dress.
      Kram Titti

      Radera