fredag 31 maj 2013

Förbokning, FW1 Odd Molly, mina favoriter, hos Country Dreams!




Förbokning hos Country Dreams, se HÄR........bra med fraktfritt!


Canna cardigan, dark pink, älskar modellen på koftan och färgen.
Det finns många koftor och tröjor i denna första höstkollektion....men jag har valt ut en.....(till att börja med!!!)



Topping short dress, chalk.....finns även i andra färgkombinationer.....men där är mönstret för stort och
"grillit" tycker jag.
Fint att det är sidenband att knyta....vet  inte om den hamnar hos mig?.....var inte helt förtjust i vårens modell av denna klänning.
Mina främsta favoriter finns hos Lisen.....får återkomma med de.
Lisen har ett större utbud, se HÄR.....långa batikklänningen bl.a. Tyvärr blir de dyrare att handla hos tror jag....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar