lördag 18 maj 2013

Sommarvärme och nu köööööör vi......Uppdatering!


Klänning Kappahl från en kollektion som gjordes i samband med Victoria och Daniels bröllop.


Melodifestivalen 2013 från Malmö...snart är det dags!!
Här har ni min största favoritvinnare någonsin, Charlotte med "Take me to your heaven"


Tätt följd av  Johnny Logans "Hold me now"


Ikväll hoppas vi på Robin och härliga låten "You".
Nu köööör vi.......

Uppdatering! Vilken långrandig historia......röstningen tar aldrig slut......
GRATTIS Danmark, värdig vinnare.
För Sverige-Robin gick det sådär.....heja Robin du är toppen.

4 kommentarer:

  1. Fin klänning! Norge var min favorit:) Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tyckte också om Norge.....men det blev så utdraget med röstningen så var på väg att ge upp men höll ut till slutet!
      Kram

      Radera
  2. Japp, höll på i en evighet!! Lång tid för gamla tanter sitta uppe o vänta, fniss.. Robin är ju duktig men räckte inte hela vägen, dessvärre. Många bra bidrag i år, gillade Island, Malta, Finland o ngn mer som jag nu redan glömt.. Danmark vann ju, så grattis till dom!
    Kram,
    Annelie

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tappade intresset efter ett tag....inget jag direkt tyckte var toppen....jag håller mig till gamla vinnare!
      Kram i sommarvärmen!

      Radera