måndag 6 maj 2013

Väskan igen! Vem skänkte den??


Efter Stora Bloggdagen ( jag deltog inte i middagen) gick jag och maken en sväng på Söder för att uppleva gamla minnen. Har ju haft en lägenhet där ....vid Lilla Blecktornsparken.
Middag intogs på Sonjas Grek , hörnet Bondegatan- Renstiernasgatan, souvlaki. och vin....jättegott.
Rekommenderas!
Måste visa upp fina väskan igen.....kommer inte ihåg vem som skänkte priset? Var det Thyme for Ginger själva eller Tofsar och Ting??
Uppdatering! Väskan skänktes av  Tofsar och Ting.


6 kommentarer:

  1. Jag kommer inte ihåg men snygg är den. Vilken himla tur du hade:-)
    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Var in på deras hemsida....de har en hel del snyggt!
      Kram

      Radera
  2. Kjempe fin veske! Skulle ønske jeg også kunne være med på den store bloggdagen. Det så gøy og lærerikt ut!!
    Klem:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var lärorikt...fick många fina tips.
      Så glad att jag vann väskan.....en av de finaste priserna tyckte jag.
      Kram

      Radera
  3. Svar
    1. Tack för svaret...kul att veta!
      Kram

      Radera