onsdag 1 augusti 2018

Gårdagens, Odd Molly. Solglasögon, Lindex.





Jag får verkligen användning för alla mina sommarplagg i denna värmen.
Klänning, Odd Molly, 2014.
Mest använd i Thailand.
En favorit.




Testade några solglasögon hos Lindex.
Använder alltid de från Odd Molly men kan vara bra ha några par i reserv.
Igår hittade jag inte mina Molly-glasögon så fick ta på mig ett par mindre vackra.
(Bilderna var inte så stora 2013!)
Köpta på Pop shop i Huay Yang.
Blev ett par rosa.
Ser nu att färgen heter "dusty lilac".







2 kommentarer:

  1. Vilken fin klänning och den ser verkligen sval ut. Klart användbar i dessa varma dagar och givetvis i Thailand.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har en hel del klänningar som nästan bara används i Thailand, som denna.
      Ett antal hänger också i Thailandsgarderoben!
      Ha en fin helg.
      Vi flyger söderöver i e.m.

      Radera