tisdag 7 augusti 2018

Lite shopping i Stockholm.





Inte så mycket shopping i Stockholm.
Klädprovning lockande inte riktigt i värmen.

Sidenlinne, Twilfit.
Mitt gamla är väldig nött, välanvänt.
Har det även i svart.

Kjolen har jag missat sedan tidigare.
Likadan modell som populära leokjolen.
Slutsåld i webshopen.
Köptes på Lindex,  Sergelgatan.

Blev även sedvanligt änglate på NK.
Fick 2 hg gratis som jag hade samlat ihop 10 stämplar.
Blusen från H&M har ni sett och kassen , Livly.
Det var allt.







3 kommentarer:

  1. Hej! Den kjolen har jag letat efter. Kan du hjälpa mig med att se vad det är för artikel nummer på kjolen. Tänkte ringa Lindex kundservice i morgon för att höra om den finns i någon butik här där jag bor. Tack på förhand. Med vänlig hälsning Lotta

    SvaraRadera
    Svar
    1. På kvittot står det 1007807606.
      På prislappen står det 7807606.
      Hoppas det hjälper dig.

      Radera
  2. Hej! Tack för hjälpen. Med vänlig hälsning Lotta

    SvaraRadera