onsdag 8 augusti 2018

Provning, GP & J Baker, H&M.





Provat några plagg från kollektionen GP & J Baker hos H&M.
Allt  provas i storlek 40, minsta som fanns.

Klänning i likadant mönster som blusen jag köpte i Stockholm.
Fin modell.
Behöver en storlek mindre.




Klädda knappar baktill.
299:-.




Rak modell, inte så bra på mig.
Blev lite för rymlig upptill.




Likadan modell i väl grilligt mönster.




Provade också denna, fick ingen bra bild.
Rymlig.




Verkade som en del plagg sålt slut.




Bäst tycker jag om klänningen längst bak, som jag provar överst.
Få se om jag kan få tag på storlek 38 på H&M Avion.
Cyklar dit idag.
Slutsåld i webshopen .




I webshopen är många av plaggen slutsålda eller finns kvar i ett fåtal storlekar.


4 kommentarer:

  1. Såg dessa på H&M i olika butiker på Drottninggatan. Fina! Tycker nog den översta klänningen var finast. Had egärna önskat mig den i en mörkare nyans av vitt/beige som botten. Men den blå är ockås fin. Hoppas du hittar din storlek.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Min storlek fanns på butiken i Avion ( IKEA ) men tyckte inte den satt så bra på mig.
      Inget köp.
      Plaggen hos H&M har inte alltid bästa passformen.

      Radera
  2. Jag tror det var den där översta klänningen som jag tittade på lite snabbt, men såg inte att de skyltade med att det var ett samarbete. Jag skulle gärna ha den färgen och mönstret i kortare modell dock.
    Kram

    SvaraRadera