lördag 31 mars 2012

Odd Molly Fredag 23 mars del 4

Efter att vi besökt huvudkontoret beger vi oss i taxikaravan till Odd Mollys underbara butik, som är i två våningar på Humlegårdsgatan.
Dessa bilder är tagna när jag var där på f.m., inga bilder blev tagna vid besök 2.....tyvärr!?
Vi bjuds på drickbart, goda små cupcakes o godis.
Det är ju Mollys födelsedag, hela 10 år blir hon söndag 25 mars.
Sjalen som syns på bilden är mycket intressant...tror det blir ett inköp framöver.
Jag köpte tre plagg som jag nämnt tidigare. Lite rabatt fick vi.

Här syns bl.a Pukka wrap den vackra koftan till stor del handstickad.

 Mer vackra kläder.....koftan till vänster så fin men med ett relativt högt pris.

När klockan närmar sig 18.00 börjar mina krafter ta slut och jag säger hej då till alla trevliga Molly-tjejer, butikspersonal och Charlotte Wik PR-chef på Odd Molly som anordnat denna förträffliga dag.
TACK för att jag fick komma....en oförglömlig dag.....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar